Ett nytt inlägg.

Vet inte vad jag ska skriva. Kan ju berätta om vår lånevovve, han är underbar.

Collin heter han och han är så himla cool. Vi har skaffat honom för att testa om han kan hjälpa Jaffa med att klara av vissa situationer som han tycker är jobbiga. Det verkar fungera och att han faktiskt är så cool som han verkar.

Vi gillar honom jättemycket så vi får se om han får stanna :)

Sen är det bara några dagar kvar tills Henke åker. Och det känns väldigt tråkigt och jag hoppas innerligt att jag kommer klara att vara i Uppsala utan honom. Det kommer säkert gå bra, bara jag vänjer mig lite. Men det känns inte alls kul. Älsklingen är det bästa jag har och jag mår verkligen itne bra om jag inte kan träffa honom, men Det kommer gå bra, hoppas jag (L) Du är bäst

Oj vilken hundblogg det här är. Ikväll ska jag släpa mig iväg till hundkursen. Det är näst sista gången och jag känner verkligen inte för det. Men det är oftast kul när jag kommer dit. Men min motivation är verkligen inte bra, den finns inte någonstans. Men jag ska uppdatera bloggen sen efter träningen om jag orkar ... Vilket jag säkert inte kommer orka. tss. Ska snart lägga in en bild på Collin. Sötnosen.

Nu ska jag försöka plugga lite.. Motivation och inlärning så passande. inte.

Just det igår körde vi paketspelet och det var så himla kul. Verkligen jättekul. Och jag längtar tills imorn då vi ska åka skridskor. Ska bli superskoj :D


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, julklappsspelet var hur kul som helst :D

2009-11-26 @ 17:04:10
URL: http://bumbibo.blogg.se/
Postat av: Rosvo

Jag håller med dig om att det är svårt att gå ut och träna när motivationen är låg och orken är som bortblåst. Men man måste ju inte träna varje dag, man kan leka och ha kul eller bara lata sig en kväll i soffan :)

/ Helena

2009-11-27 @ 10:30:59
URL: http://rosvo.blogspot.com
Postat av: Julia

jaa julklappspelet var jättekul! jag längtar redan till nästa gång :P maten var med jättegod fast man åt aldeles för mycket :P skridskor får oxå bli snart igen :D

2009-11-29 @ 20:02:56
Postat av: Niina

Jag känner precis som du om motivationen, den finns inte ngnstans. Det är t.o.m tufft att bara ta sig upp på morgonen. Hur länge ska Henke vara borta innan ni träffas nst gång igen? Det är inte kul att vara ifrån varandra. Men jag tror det kommer gå bra för er, lite tårar emellanåt men det hör till :)

2009-11-30 @ 10:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0