Pluggdag men med lite hundaktivitet!

Idag har jag mestadels pluggat. Nu är jag ifatt planeringen för vad man ska läsa i mikrobiologiboken. SKÖNT!

Jaffa har iallafall blivit aktiverad för att inte ligga och blänga på mig. Vi har övat med att hans ak vilja gripa i träpinnen som symboliserar apportbock. Han vill ju ta i den så klart men nu tränar vi på att han ska ta den lite mer kontrollerat. Det går bra, enligt boken vi läser ska man shapa fram det. HAn förstod iaf när han väl började tänka på vad jag ville.

Sedan gjort uppletande av föremål han var så duktig. Vi gjorde 4 olika sök av föremål tror jag, han gillade det och var helt galen för han ville komma iväg. Jag kastade bort 3 saker som han hämtade. Först hämtade han den 1:a och sen kunde jag skicka iväg honom igen för att hämta in de andra sakerna. SUPERDUKTIG!

Sedan så tränade jag lite med honom inför utställningen om 2VECKOR! Jösses. Jag börjar bli lite nervös. men linn ska ju hjälpa mig. HAHA

JAg har iaf övat på att springa med jaffa i en cirkel. Förväntar mig itne speciellt mycket av utställningen mer än att jag ska få lite koll på hur det går till osv. Eftersom jag knappt vet hur jag ställer honom, HAHA.

Vi måste hursomhelst öva mer på att springa i en cirkel, han försökte hoppa upp på mig för han trodde att vi lekte. Men de blev bättre tillslut. Det kommer nog gå bra när vi är på utställningen för då kommer han ha så mycket annat att titta på.

Sen har han sussat sött och ska nu få sin mat! Och i pausen ska han ut och rastas.. Ha det gott!

Laddar tills det är vår tur

Kommentarer
Postat av: Sofia & tjejerna

Hej! :)

Kul att du hittade min vår sida! Roligt att ni med har blogg, det är kul att kunna följa träningen :)

Vi kommer försöka vara nere på onsdagsträningarna så gott som varje gång, så himla nyttigt för en tonårsjänta som Lycka som har mycket egna idéer! ;) Hoppas vi ses på onsdag!

Ha det gott!

2009-09-13 @ 23:19:22
URL: http://www.sofiashundar.se
Postat av: julia

vad kul att han är så duktig! =) och utställningen kommer gå bara bra =)

2009-09-16 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0