puust* nu äntligen :D

Nu ska jag äntligen åka upp till älsklingen, det känns som att det betyder allt just nu. Var inte ens sopeciellt jobbigt att lämna hundarna hos henkes familj. 
Nu är jag på väg. Upp mot en lägenhet jag inte alls känner för att spendera en natt i:P

Men tåget mot Uppsala har faktiskt gratis internet, det är ju så himla naajs. Resan är räddad.


Nyår med vovvarna gick bra och jag kan konstatera att ingen av vovvarna var speciellt rädda för smällare. SKönt att veta inför framtiden, verkligen.

Jag är så  jädra trött nu. Jag och Carro somnade runt sex. Gosh. Sen upp och packa och fixa iordninng och bara få klart allt. Nu kan jag verkligen pusta ut. SKönt
 
Nu laddar jag inför resan imorn :D Klockan 18:00 är jag framme :D


Kommentarer
Postat av: Henrik

23h kvar tills vi ses:)

2010-01-01 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0